Szukaj na tym blogu

17 maj 2014

things that make me happy

hejka!
Dziś napisałam posta o rzeczach, które sprawiają, że jestem szczęśliwa. Najpierw chciałam wam wspomnieć, że biorę udział w konkursie, po boku jest baner. Organizuje je Jessica : click 
Piszcie w komentarzach czy wolelibyście post tematyczny o internetowej przyjaźni czy fakty o mnie, ponieważ po równo komentazy było pod poprzednim poście.


☼ bieganie ☼ filmy ☼ "Hobbit" ☼ "Trzej muszkieterowie" ☼ "Kod da Vinci" ☼
☼ gotowanie ☼ Bella Thorne ☼ Cher Lloyd ☼ Selena Gomez ☼ spacery ☼ długi sen
☼ oglądanie tumblr'ów ☼ twitter ☼ instagram ☼ mitologia ☼ Grecja ☼
Monako ☼ NYC ☼ długie kąpiele ☼ wieczorne oglądanie filmów ☼ Nowa Zelandia
☼ Abstrachuje ☼ dawanie przezntów ☼ uśmiech ☼ wyjazdy na obozy ☼
spotykanie się z przyjaciółmi ☼ wymyk i odmyk ☼ jedzonko ☼
☼ chodzenie po sklepach ☼ komedie ☼ filmy przygodowe ☼ nowo poznani ludzie
☼ nowe miejsca ☼ tosty ☼ wychodzenie z przyjaciółmi ☼ zwierzęta ☼
 air force ☼ piątki ☼ soboty ☼ ładne włosy ☼ śliczne oczy
☼ zachody słońca ☼ telefon ☼ oglądanie seriali ☼ WF



hmmm... na pewno jest więcej rzeczy, ale teraz nic mi nie przychodzi na myśl : )


kolejne zdjęcie z przedniej kamerki telefonu. na razie nie robię zdjęć, ponieważ jest brzydka pogoda ://




1 maj 2014

#25

hei
Co tam u was słychać? U mnie nic nowego, pani z niemieckiego nie było, przez co nie było sprawdzianu. Bardzo się cieszę, nie znoszę tego języka. Co chcielibyście oglądać w następnym poście? Fakty o mnie czy post tematyczny o internetowej przyjaźni? Nie wiem które wybrać. I mam dwie wiadomości:
Po pierwsze do Arianator: na twitterze Ariana Grande dała mi follow.
Po drugie do Janoskianator: na twitterze Beau Brooks dał mi follow.




Hmm...zdjęcie robione przednią kamerką - słaba jakość. sorcia




24 kwi 2014

Cracow

hei.
Co tam u Was? Ja byłam wczoraj w Krakowie. Było bardzo fajnie, a jeśli chodzi o pogodę to się wspaniale sprawdziła. Słoneczny dzień, zaczęłyśmy o godzinie 7:00. Musiałam wstać pół godziny wcześniej, aby wyszykować się na tą godzinę. Do byłej stolicy Polski przyjechałyśmy (byłam z mamą) kwadrans po 8. Najpierw Przeszłyśmy obok barbakanu i przez bramę Floriańską. Późniejszych zabytków po kolei nie pamiętam. Oczywiście kupiłam obwarzanki (nie polecam z solą - mi przynajmniej nie smakowała). Outfit, jaki miałam w Krakowie, omówię w następnym poście. :)) Jedno ze zdjęć dodałam na instagrama - click.


Koło fontanny. Wiał tam wiatr :)))


Polecam: click

FOLLOW ME ON INSTAGRAM - @katexon

21 kwi 2014

TAG - Kocham Wiosnę ♥

Hej!
Już święta minęły szybko, a ja mam wolne. Dziś jest śmingus-dyngus i zostałam oblana. Przez rodziców, którzy ok. 8:30 przyszli do mojego pokoju i polali mnie wodą, budząc mnie. Za to ja ich później oblałam (najbardziej chyba mokra była moja siostra haha). Za niedługo jadę do znanego miasta w Polsce (na razie nie zdradzę wam jego nazwy ). Będę próbowała zrobić zdjęcia. Wstawię je na bloga i instagrama kilka (click). Dziś znowu napisałam tag pt.: "Kocham wiosnę". Zaczynamy!


1.  Ulubiony wiosenny lakier.

   Mam dwa ulubione lakiery do paznokci tegorocznej wiosny są: pudrowy róż, brzoskwiniowy i jasny błękit. (na obrazku nie ma błękitu, ale jest miętowy i fioletowy)




2. Ulubione wiosenne produkty do ust.

   Mam jedną ulubioną szminkę o czerwonym kolorze, ale to nie jest zwykły czerwień tylko bardziej bordowym.


3. Ulubiona wiosenna sukienka.

   Mam białą sukienkę, która u góry jest cała z koronki, a dół jest z tiulu.

4.  Ulubiony kwiat.

   Biała róża.




5. Ulubione wiosenne akcesoria.

   Kolczyki wkrętki.

6. Jaki wiosenny trend jest dla ciebie ekscytujący? (makijaż, moda).

    Szczerze, to nie znam się na trendach w makijażu, ale w modzie tegorocznej wiosny są trendy kwiaty i kolory pastelowe.

7. Ulubiona wiosenna świeca.

   Nie mam takiej :))

8. Ulubiona wiosenna mgiełka / perfum.

   Ostatnio zauroczyłam się mgiełką z Avonu. Mam cudowny zapach <3

9. Jaka jest u ciebie pogoda?

   Dziś przez cały dzień świeciło słońce, ale idk co będzie później.

10. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?

    Świeża trawa, rozwijające się pąki kwiatów.




                                FOLLOW ME ON INSTAGRAM - @katexon

19 kwi 2014

Babeczki

Hej!
 Są święta wielkanocne, więc życzę Wam wszystkim zdrowia, szczęścia, prezentów, wesołego śmingusa - dyngusa i ogólnie wszystkiego dobrego. U mnie nic nowego, do następnej niedzieli mam wolne ... jednym słowem - cudownie. A co tam u was słychać? Zapraszam was wszystkich do wypełnienia ankiety ( u góry ekranu ). Za niedługo moja najlepsza przyjaciółka ma urodziny, a cztery dni później moja siostra. Nie mam pojęcia co im kupić. Zapraszam wszystkich na mojego instagrama - click. Mam go od wczoraj, ale i tak wszystkich zapraszam. Obserwujesz? Napisz w komentarzu. Pa pa.


To są babeczki, które dziś z moją mamą upiekłyśmy :)))
PS nieostrość została zrobiona specjalnie.


FOLLOW ME ON INSTAGRAM - @katexon

17 kwi 2014

Common White Girl - Tag ♡♡♡

Hei!!!
Chcieliście abym napisała jakiś tag, więc postanowiłam, że napisze "Common White Girl Tag", który jest już bardzo popularny w internecie... Zaczynam!!!

1. Ulubione picie ze Starbucks'a?

     Nie piję często w Starbucks'ie, ale gdy mam okazję to kupuję Frappuccino karmelowe lub czekoladowe.

2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie do szkoły?

     Hmmm..... tak około pół godziny, może dłużej :)

3. Ile selfies robisz dziennie?

    Tak szczerze to tylko gdy mi się nudzi. Te które mi się nie podobają -  usuwam, dlatego mam mało.

4. Używasz słów "LOL" lub "OMG" na głos?

    Tak, ale rzadko.

5. Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?

    To chyba jasne - tak.

6. Jesteś rasistką?

    Nie, nie jestem.

7. Jesteś tolerancyjna?

    Tak, jestem.

8. Ile masz tweetów?

    5 039 ♡ .

9. Kto jest twoim ulubionym youtuberem?

   Tess Christine, Lucy i AbstrachujeTV   <333

10.Jak często malujesz paznokcie?

   Bardzo rzadko, zwykle nie mam pomalowanych, ale wczoraj pomalowałam i mam taki kolor jak    porzeczki.

11.Jesteś zakupoholiczką?

   Kocham chodzić po sklepach i kupować.

12.Ile razu oglądałaś "Wredne dziewczyny"?

     Tak około 4 razy :)))

13.Czy posiadasz dużo ubrań?

     Tak, ale większości nie noszę.

14.Robisz makijaż codziennie?

     Nie.

15.Jakie są twoje oceny w szkole?

     Mam większość piątki i czwórki, w tamtym semestrze miałam średnią 5.0

16.Jak często stylizujesz swoje włosy?

     Codziennie.

17.Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?

     Nie, nie zawsze.



                          To wszystkie pytania. Obserwacja za obserwację? Zgadzam się :)))





7 kwi 2014

Wielki Powrót

Witajcie!

Naprawdę długo mnie nie było, ale mam dwie wymówki - próbowałam odzyskać konto, bo ktoś musiał się włamać i je chciał usunąć ( jak widać nieumiejętnie :D ), po drugie - NAUKA. Teraz jest okres sprawdzianów i kartkówek, ale już nadążam i muszę się pochwalić, że na razie moją najgorszą oceną jest trójka !! :))) Pozmieniałam wygląd bloga - i jak wam się podoba? Po lewej macie linki, gdzie mnie możecie znaleźć - Facebook, Twitter oraz Ask ( możecie zadawać pytania ). Kupiłam mnóstwo rzeczy, więc będzie co opisywać w następnych postach! Mam nadzieję że mi wybaczycie, a ci co naprawdę czytali mojego bloga - pozostali ze mną. :) Ale teraz będę regularnie pisać...Cieszycie się?




Polecam : klik

9 lut 2014

Ćwiczenia

  1.  hej hej!
Dziś napisałam post o ćwiczeniach sportowych. Jeśli ktoś pragnie zrzucić "trochę" kilogramów to zapraszam do przeczytania tej notki. Według mnie każda kobieta jest piękna, lecz niektóre tego nie doceniają i postanawiają to zmienić. Na początek przedstawię wam (a może już słyszeliście o nich) dwie kobiety, które wstrząsnęły światem treningów:

                            Mel B                                                                      Ewa Chodakowska
                                                                             
Mel B prowadzi 10-minutowe treningi, które na                   O Ewie Chodakowskiej na pewno słyszałyście,
pierwszy rzut oka wydają się łatwe, lecz w rzeczy-               jest nazywana "trenerką Polek" i szybko (ale
                  wistości jest trudniej.                                             skutecznie) można się zmęczyć przy jej                                                                                                   ćwiczeniach...:)




To bardzo dobry sposób na spędzenie odrobiny czasu ze sportem. Jest w końcu z czego wybierać, jest dużo sportów.



Codzienne rzeczy (?!)

Pewnie się dziwicie o co mi chodzi. Można przy najprostszych rzeczach ćwiczyć, np.:

1. Robić brzuszki podczas oglądania filmu
2. Skrętoskłony gdy rozmawiasz przez telefon
3. Podczas gotowania obiadu rozciągać nogi
4. Szybko biegać w miejscu gdy słuchasz muzyki
5. Gdy siedzisz (nawet na lekcji) skręcać stopy w górę i w dół
6. Kiedy myjesz zęby możesz zrobić szpagat (nie musi być do końca)

___________________________________________________________________________

OBSERWUJESZ BLOG? NAPISZ W KOMENTARZU A JA SIĘ ODWDZIĘCZĘ!!!


31 sty 2014

Ulubiency stycznia.

Witajcie kochane!
Dziś napisze o ulubieńcach tego miesiąca...A teraz co ostatnio się u mnie działo. Gdy miałam jechać do galerii (wspominałam w poprzednim poście) autobus nie przyjechał i musiałam stać ponad pół godziny czekając na następny. Ale było warto bo kupiłam sobie cudną kurtkę (kiedyś wam pokażę) i torebkę. Z obu tych rzeczy jestem zadowolona. W niedziele jadę do innej galerii aby zobaczyć aktora Maćka Musiała (gra m.in.Tomka w serialu Rodzinka.pl). W sobotę pojadę do aquaparku, bardzo lubię tam jeździć, ponieważ jsą bardzo fajne zjeżdżalnie (mam cztery ulubione).Muszę odrobić jeszcze zadania domowe, bo nauczyciele nam zadali je na ferie :( . ...Przechodząc do ulubieńców stycznia....

1.Ulubiona część garderoby?
Zdecydowanie sweterki, ponieważ tego roku styczeń był mroźny. Kocham je! Są miłe w dotyku i rzadko jest mi w nich zimno.


2.Ulubiony kosmetyk?
Tego miesiąca popularne były pomadki chroniące przed popękaniem ust, m.in. Baby Lips, które ślicznie pachną i mają cudne kolory.


3.Ulubiona fryzura?
Rozpuszczone włosy. Jak już wspominałam styczeń był zimny, a gdy włosy nie są zrobione, np. w kucyka to cieplej jest w uszy! :)


4.Ulubiona przekąska?
Czekolada, ponieważ dodaje energii i jest pyszna!!!


5.Ulubiony blog?
Mery&Blue. Właśnie na początku stycznia zaczęłam go czytać i od razu przypadł mi do gustu! :)


Niektóre zdjęcia nie są dobrej jakości, ale ode mnie to już nie zależało. Polecam bloga mojej koleżanki: klik.
Zachęcam do wypełniania ankiety oraz do obserwowania mojego bloga, wystarczy napisać w komentarzu obserwuję, a ja się odwdzięczę. Oczywiście trzeba przeczytać post! :) Do następnego.

28 sty 2014

Zimowy Outfit

Hej! Dziś byłam na dworze z moją przyjaciółką ( jej blog ) i robiłyśmy sobie zdjęcia. Wyszły świetnie ♥ Bardzo mi się podobają. To już drugi outfit (rzadko dodaje, ale postanawiam to zmienić). Stylizacja jest w ciemne, zimowe kolory. Na dworze jest zimno..brrr.  Ledwo robiłyśmy sobie zdjęcia, bo tak szybko zamarzły nam palce haha. Został mi jeszcze tylko niecały tydzień ferii. Szkoda, bo nie chcę wracać do szkoły. Nie mogę się doczekać wakacji. W niedzielę byłam w aquaparku, gdzie jest taki jeden basen, który wychodzi na zewnątrz. Weszłam na takie schodki i wskakiwałam do wody. Było -7 stopni Celcjusza!! haha Wczoraj, czyli w poniedziałek byłam w galerii z moją najlepszą przyjaciółką. Jutro też jadę do galeri (ale do innej). Myślę, że podoba wam się a moja stylizacja.

                                      


                                     


   






              

              


Bluza- H&M      Spodnie-Terranova     Buty-Deichmann        Kurtka- Terranova

23 sty 2014

☆ Before I Die ☆

heloł ...

dziś chciałam napisać post, w którym zamieszczę moje marzenia (które na pewno kiedyś spełnie). Po co są marzenia ? Są, aby wierzyć, że się je spełni i do tego dążyć. Ja przedstawiam wam kilka z nich, lecz najpierw opiszę co się ostatnio u mnie działo ... W końcu są ferie :) Od przerwy świątecznej na nie czekałam. Nie mam ich zaplanowanych, ale o to kilka pomysłów co będę mogła robić. A więc: wyjazdy na basen jak i na lodowisko, spędzanie czasu z przyjaciółkami oraz wyjazdy na zakupy. W niedzielę byłam we wspaniałym aquaparku. Była w wodzie ogromna trampolina z linami, po których się wchodziło i skakało do wody. Były cztery zjeżdżalnie. Jedna, która nazywała się "tornado" zjeżdżało się przez chwile, a później wpadało na przestrzeń kształtem tak jak w kasynach są ruletki (mam nadzieję, że wiecie jak to wygląda, bo nie umiem tego opisać). Dwie były wolne, ale z dużą ilością zakrętów. Ostatnia była szybka i z dużą prędkością wpadało się do basenu. haha. A jak wy spędzacie swoje ferie (jeśli je macie?) . Chcę was przeprosić, iż tak często nie piszę na blogu ... sorry...no to teraz moje marzenia (a może plany):

☆  Spotkanie wszystkich moich idoli.

             



☆  Wyjazd do NYC, LA, LO.

                                     


☆ Osiągnięcie jak największej liczby obserwatorów i liczby wyświetleń na blogu.

                                 

☆ Zobaczenie sławnych gwiazd i porozmawianie z nimi.

                             

☆ Zakup wielkiej willi z basenem i kortem tenisowym.
                                


☆ Lot w kosmos.

                               

☆ Podróż dookoła świata.

                              

15 sty 2014

ask me

hej! dzisiaj chciałabym was poprosić abyście w komentarzach pisali pytania, na które w następnej notce odpowiem. a raczej filmiku. Tak to będzie mój pierwszy filmik i zrobię go już w ferie (od 20 lutego)...w przerwę od szkoły popracuję też nad wyglądem mojego bloga. Serdecznie zapraszam was na ankietę, która jest w górnej części bloga) ... A teraz krótko o szkole. Jakie macie średnie? Ja mam 5,0 (pierwsza moja myśl: to niemożliwe!). Hmmm....no to teraz czekam na wasze pytanka :)




<sorry za jakość bo z kamerki>

9 sty 2014

Podróże

hei! dziś napisałam post o moich podróżach po Europie. Byłam w niewielu krajach, więc ta notka nie będzie długa. No to ... zaczynamy! :))

1.Słowacja.
Na Słowację jeżdżę co roku, ale nigdy mi się tam nie nudzi. Jest wiele atrakcji, na które warto chodzić zarówno latem, jak i zimą ...






2. Czechy.
W Czechach byłam kilka razy. Język czeski jest w części podobny do polskiego, jednak język słowacki bardziej go przypomina ...


3.Niemcy.
W Niemczech byłam raz i bardzo mi się tam podobało. Teraz w gimnazjum uczę się tego języka i jest trudny, a na dodatek śmieszny ...


4.Włochy.
We Włoszech byłam na obozie. Tam było cudownie! :) Ich język, dania, morze ... Lepiej być nie może.








5.Francja.
We Francji również byłam na koloniach. Było bardzo upalnie. A Francuzi (tak samo jak Włosi) mają wspaniały język. Nie jadłam ślimaków, ale w te wakacje zamierzam pojechać jeszcze raz do Francji i Hiszpanii ...





6.Monaco.

Monaco to bardzo małe, ale również bardzo bogate państwo. Jest niezmiernie piękne. Mieszkają tam hollywoodzkie gwiazdy. Chciałabym tam zamieszkać lub chociaż tam wrócić ...





7.Austria.
To bardzo piękny i nowoczesny kraj. Ja byłam we Wiedniu i moim zdaniem nocą wygląda najpiękniej.


                                                                          

Zadawajcie mi pytania w komentarzach, bo zaniedługo chce dodać filmik z pytaniami od was! :**  To będzie mój pierwszy filmik...Nie mogę się już doczekać.

2 sty 2014

Hobbit ⊰♥⊱

hei! chciałam zrecenzować film "Hobbit: Pustkowie Smauga". Na sam początek to był najlepszy film chyba jaki w życiu oglądałam!!! bym chciała przenieść się do tamtych krain ♥   W 6 klasie byłam na pierwszej części i przez cały rok czekałam na odsłonę 2... teraz jestem pewna,że w sierpniu pojadę na 3 część...ah nie mogę się doczekać. Jestę więlką fanką filmu Hobbit i Władca Pierścieni. Ostatnio w ciągu tygodnia 5 razy oglądałam "Hobbit: Niezwykła Podróż". Krasnoludów, Bilba oraz Gandalfa spotkało wiele przygód. Powstanie też (UWAGA!!!SPOILER)  związek pomiędzy Kili'm a kapitanką elfów - Tauriel. To było na sswój sposób bardzo romantyczne ♥ . awww.  Teraz kilka zdjęć z tego filmu:

                         


                         

                          

                            

PS  Nawet nie wiecie jaka byłam uradowana gdy się okazało, że za niedługo będziemy przerabiać tą lekturę 

1 sty 2014

♚ Sylwester ♚

hej.dziś już nowy rok. i jak wam minął sylwester? bo mi naprawdę świetnie! ;** Chciałabym aby ten rok był o wiele lepszy od 2013. i teraz takie małe podsumowanie całego roku...





1. Co najlepszego spotkało cię w tym roku?
Właściwie cały rok był super. Poznałam nowych ludzi. I najważniejsze: powstał mój blog!
2. Najlepsze wspomnienie?
Hmmm....właściwie nwm. Bardzo się cieszyłam gdy pojechałam do Monaco. <33
3. Piosenka, którą usłyszysz i od razu przypomni ci się rok 2013.
...Donatan, Cleo- My Słowianie   xD
4. Czegoś żałujesz?
Nie.
5.  Ulubiony kosmetyk?
Tusz do rzęs.
6. Jak ci idzie w szkole?
Bardzo dobrze... :))
7. Co ci się przytrafiło czego nigdy byś nie zmieniła?
Pytanie podobne do numeru 2. Oprócz tego jeszcze na twitterze Beau Brooks dał mi follow  <33
8. Najlepsza rzecz jaką kupiłaś?
Jest ich baardzo dużo...więc nie chce mi sie wymieniać.

To tyle pytań. Teraz moje postanowienia noworoczne:

   ♥ będę częściej wstawiała posty na moim blogu, bo w tym roku bardzo mało ich wstawiłam
   ♥ zamierzam się jeszcze  lepiej uczyć
   ♥ będę częściej chodziła na spacery
   ♥ będę oszczędzać...

Blog na dziś: http://foreveeryououng.blogspot.com/