Szukaj na tym blogu

21 kwi 2014

TAG - Kocham Wiosnę ♥

Hej!
Już święta minęły szybko, a ja mam wolne. Dziś jest śmingus-dyngus i zostałam oblana. Przez rodziców, którzy ok. 8:30 przyszli do mojego pokoju i polali mnie wodą, budząc mnie. Za to ja ich później oblałam (najbardziej chyba mokra była moja siostra haha). Za niedługo jadę do znanego miasta w Polsce (na razie nie zdradzę wam jego nazwy ). Będę próbowała zrobić zdjęcia. Wstawię je na bloga i instagrama kilka (click). Dziś znowu napisałam tag pt.: "Kocham wiosnę". Zaczynamy!


1.  Ulubiony wiosenny lakier.

   Mam dwa ulubione lakiery do paznokci tegorocznej wiosny są: pudrowy róż, brzoskwiniowy i jasny błękit. (na obrazku nie ma błękitu, ale jest miętowy i fioletowy)




2. Ulubione wiosenne produkty do ust.

   Mam jedną ulubioną szminkę o czerwonym kolorze, ale to nie jest zwykły czerwień tylko bardziej bordowym.


3. Ulubiona wiosenna sukienka.

   Mam białą sukienkę, która u góry jest cała z koronki, a dół jest z tiulu.

4.  Ulubiony kwiat.

   Biała róża.




5. Ulubione wiosenne akcesoria.

   Kolczyki wkrętki.

6. Jaki wiosenny trend jest dla ciebie ekscytujący? (makijaż, moda).

    Szczerze, to nie znam się na trendach w makijażu, ale w modzie tegorocznej wiosny są trendy kwiaty i kolory pastelowe.

7. Ulubiona wiosenna świeca.

   Nie mam takiej :))

8. Ulubiona wiosenna mgiełka / perfum.

   Ostatnio zauroczyłam się mgiełką z Avonu. Mam cudowny zapach <3

9. Jaka jest u ciebie pogoda?

   Dziś przez cały dzień świeciło słońce, ale idk co będzie później.

10. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?

    Świeża trawa, rozwijające się pąki kwiatów.




                                FOLLOW ME ON INSTAGRAM - @katexon

14 komentarzy :

  1. Mi też bardzo się podobają mgiełki z Avon :)
    Zapraszam do mnie :)
    pogowtrampkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dowiedzieć się o tobie czegoś więcej ;)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i skomentuj-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ładny kolor ma ta szminka ;w;

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post ;)) podobają mi się lakiery ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tez sie podoba kolor lakieru brzoskwiniowy :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię takie kolory lakierów :))

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog + obserwujemy i liczymy na rewanż ;) http://kasiaandjula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tag, miałam podobną sukienkę, ale ja niestety przez przypadek żelazkiem przypaliłam ;(

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju <3 Uwielbiam Twojego bloga, szczególnie, że jest Selena ♥
    http://kosmetyczka-marthu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak dla mnie najlepsze w wiosne jest to ze wszystko budzi sie do zycia ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez kocham wiosne!
    Zależy mi, żebyś zobaczyła mój pierwszy filmik.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wielkim szokiem jak dobrze go prowadzisz zauroczyłaś mnie. Chętnie tu jeszcze raz zajrzę czekam na nowy post.
    A tym czasem zapraszam do siebie po inspiracje :) Zapraszam cie również do kliknięcia w link do ostatniego postu ze sklepu Sheinside dla ciebie to sekunda, a ja postaram się twój blog pokazać w następnym poście.
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog i z tym postem się zgodzę ;)
    Wpadniesz? what-now1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z lakierów bym wybrała miętowy ^^
    olciia99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ przyjmuję zasadę obserwacja za obserwację
♥ spam i obraźliwe teksty nie będą tolerowane
♥ przyjmuje krytykę, ale tylko uzasadnioną
♥ jeśli masz napisać "Fajny blog. Zapraszam do mnie. LINK" to sobie daruj
♥ każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy